W dniach 5 - 7 maja 2000 (piątek, sobota, niedziela) w Łagowie Lub. organizujemy sesję pt.:

Metody ochrony populacji i gatunków zagrożonych wyginięciem

Poniżej przedstawiamy program spotkania (kursywą zaznaczono krótkie komunikaty)

Piątek, 5 maja

10.00 - Otwarcie sesji
11.40 - Przerwa

12.00
14.00 - Obiad

15.00
16.30 - Przerwa

17.00
19.00- Kolacja

20.00- Ognisko


Sobota, 6 maja
8.00 - Śniadanie

9.00
11.30- Przerwa

12.00
14.00 - Obiad

15.00


16.30 - Przerwa

17.00
18.00 - Kolacja

19.00 - Sesja posterowa

ZGŁOSZONE POSTERY:
Niedziela, 7 maja

8.00 - Śniadanie
8.30 - Wycieczka przyrodnicza: dolina Warty, rezerwat Słońsk, murawy kserotermiczne i Muzeum Łąki w Owczarach
14.00 - Powrót z wycieczki, obiad

Wszystkich uczestników, także tych, którzy zgłosili wystąpienia, obowiązuje nadesłanie w terminie do końca marca wypełnionej karty zgłoszenia (odrębnej dla każdej zgłaszanej osoby) oraz dokonanie na konto Lubuskiego Klubu Przyrodników w Wielkopolskim Banku Kredytowym S.A. oddz. Świebodzin, nr 10901593-749-128 lub do kasy Klubu opłaty za uczestnictwo. Na przelewie proszę zaznaczyć "sesja 5-7 maja". Na życzenie, w ciągu 7 dni od otrzymania karty zgłoszenia i wpłaty prześlemy Państwu fakturę. Warunkiem wystawienia faktury jest jednak wpłynięcie należności na nasze konto. Z uwagi na ograniczone możliwości lokalowe (dysponujemy około 100 miejscami) zastrzegamy, że w przypadku dużego zainteresowania spotkaniem przyjmiemy tylko osoby, które w terminie dopełnią formalności. Po 1 kwietnia zgłoszenia będą przyjmowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (068 3828236) możliwości przyjęcia.

Koszt uczestnictwa w sesji jest zróżnicowany, uzależniony od tego, czy jesteście Państwo autorami wystąpień, od pory przyjazdu i rodzaju rezerwowanego noclegu. Zryczałtowane ceny noclegów, posiłków oraz opłaty za udział w wycieczce podano na karcie zgłoszenia. Jak co roku, autorów referatów, komunikatów i posterów (tych, które znalazły się w programie) zwalniamy z wpisowego. Pozostałych uczestników obowiązuje wpłata kwoty 80 zł (+ 22%VAT).

Sesja odbędzie się w Łagowie Lubuskim, w Ośrodku "Leśnik". Noclegi rezerwujemy w Ośrodku "Leśnik" oraz sąsiednim Ośrodku "Defka". Proponujemy Państwu cztery kategorie noclegów: A, B w Ośrodku Leśnik, C i D w Ośrodku Defka, różniące się standardem i ceną. Pokoje 1, 2 i 3 osobowe. Pokoje w Ośrodku Leśnik z łazienkami. W przypadku dużego zainteresowania sesją i wcześniejszego wyczerpania jakiejś kategorii noclegów będziemy Państwu telefonicznie lub pocztą elektroniczną proponować inne rozwiązania - nocleg w innej kategorii lub w sąsiednim Ośrodku. Uczestników będziemy przyjmować od godz. 17.00 w czwartek 4 maja. Do Łagowa można dojechać własnym samochodem lub autobusem PKS ze Świebodzina (informacja o odjazdach autobusów w Świebodzinie - 0-6838 22693). W piątek o godz. 9.15 sprzed dworca PKP w Świebodzinie odjedzie do Łagowa podstawiony przez organizatorów autobus (skomunikowany z pociągiem z Poznania). W niedzielę podstawiony przez nas autobus odjedzie z Łagowa o godz. 15.00 i do Świebodzina przyjedzie około godz. 15.20. Zapraszamy !





Zgłoszenie uczestnictwa w sesji "Metody ochrony populacji i gatunków zagrożonych wyginięciem" organizowanej przez Lubuski Klub Przyrodników w Łagowie Lubuskim w dniach 5 -7 maja 2000

Imię i nazwisko: ...........................................................................................................................................................................

Adres: ...........................................................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................................................

Telefony kontaktowe: ...................................................................................... e-mail .................................................................

Proszę o zarezerwowanie następujących świadczeń (proszę podkreślić):

NOCLEGI:

Wariant A1, pokój 1 osobowy 4/5.05 (90 zł) * 5/6.05 (90 zł) * 6/7.05 (90 zł) *

Wariant A, pokój 2-3 osobowy 4/5.05 (60 zł) * 5/6.05 (60 zł) * 6/7.05 (60 zł) *

Wariant B1, pokój 1 osobowy 4/5.05 (55 zł) * 5/6.05 (55 zł) * 6/7.05 (55 zł) *

Wariant B, pokój 2-3 osobowy 4/5.05 (40 zł) * 5/6.05 (40 zł) * 6/7.05 (40 zł) *

Wariant C, pokój 1 osobowy 4/5.05 (35 zł) * 5/6.05 (35 zł) * 6/7.05 (35 zł) *

Wariant C1, pokój 2-3 osobowy 4/5.05 (25 zł) * 5/6.05 (25 zł) * 6/7.05 (25 zł) *

Wariant D1, pokój 1 osobowy, własny śpiwór4/5.05 (25 zł) * 5/6.05 (25 zł) * 6/7.05 (25 zł) *

Wariant D, pokój 2-3 osobowy, własny śpiwór 4/5.05 (15 zł) * 5/6.05 (15 zł) * 6/7.05 (15 zł) *

WYŻYWIENIE:4.05 kolacja (10 zł) *

5.04 śniadanie (10 zł) * obiad (15 zł) * kolacja (10 zł) *

6.04 śniadanie (10 zł) * obiad (15 zł) * kolacja (10 zł) *

7.04 śniadanie (10 zł) * obiad (15 zł) * Proszę o posiłki wegeteriańskie: *

WYCIECZKA: (30 zł) * WPISOWE: Tak (80 zł) * Nie (autor) * Þ


Proszę o fakturę

z wyszczególnieniem poszczególnych świadczeń (wariant 1) *

bez wyszczególniania świadczeń (wariant 2, 22% VAT od całości kwoty) *

Fakturę proszę wystawić dla:.....................................................................................................................................................

....................................................................................................................... NIP ....................................................................

Upoważniam Lubuski Klub Przyrodników do wystawienia faktury VAT bez naszego podpisu

 

Uwagi .........................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................................

 

.....................................................................................................................................................................................................

 

 

 

podpis

 

 

 

 

 

 

 

Uwaga ! Podane na odwrocie ceny są cenami netto - nie zawierają podatku VAT. Do cen noclegów, wyżywienia i wycieczki należy doliczyć 7% VAT, do kwoty wpisowego - 22% VAT. Ostateczną kwotę obliczoną w następujący sposób: suma za noclegi, wyżywienie i wycieczkę + 7% VAT + suma wpisowego + 22% VAT prosimy wpisać poniżej (wariant 1). Jeśli ktoś chciałby natomiast otrzymać fakturę, w której wszystkie świadczenia zawarte będą w haśle “Udział w sesji” powinien dla obliczenia należności ogólnej zsumować ceny wszystkich świadczeń i dodać do tego 22% VAT (wariant 2).

Łączna kwota opłaty obliczona wg wariantu 1 * , wariantu 2 * i wynosząca ................. zł wpłacona została przelewem dnia ............. na konto Lubuskiego Klubu Przyrodników w WBK S.A. oddz. Świebodzin, nr 10901593-749-128 * .......... gotówką do kasy Klubu *

Proszę o fakturę

z wyszczególnieniem poszczególnych świadczeń (wariant 1) *

bez wyszczególniania świadczeń (wariant 2, 22% VAT od całości kwoty) *

Fakturę proszę wystawić dla:.....................................................................................................................................................

....................................................................................................................... NIP ....................................................................

Upoważniam Lubuski Klub Przyrodników do wystawienia faktury VAT bez naszego podpisu

 

Uwagi .........................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................................

 

.....................................................................................................................................................................................................

 

 

 

podpis